środa, 13 lutego 2008

"Hallo World"

"W pierwszych słowach mego listu... niech będzie pochwalony..."
każdy kto stanął na mojej drodze fizycznie, niefizycznie, mentalnie, wirtualnie, idąc ulicą spuszczając wzrok czy posyłając uśmiech. I Ty, który znalazłeś czas, by zajrzeć w te strony.

Dziękuję...
wszystkim za to, że są i wchodzą ze mną w interakcje, przepełniając i wypełniając mój świat.
Tak Ciebie, jak jego czy ją też mam na myśli. Jedną osobę którą wymienię jest Alicja, która dolała trochę płynu w kieliszku "stwórz bloga". To w ostateczności dzięki niej Twój świat może stać się innym światem.

Zacznijmy od... Bloga...
Ponieważ mógłbym, stworzyć swoja stronę z dziennikiem, do tego zrobić portal o tematyce "Chwile łaski" itd. tylko pewnie zajęło by mi to dużo czasu i bym nie skończył. Zacznę Tutaj swoją pracę (chociaż jak patrze co sie generuje w htmlu, tego opisu to ....) nad systematycznością. Po wczorajszej rozmowie z Alicją oraz poczytaniu kilku wpisów z jej blogu, leżąc już w łóżku włączył mi się generator myśli, "ale co ja tam będę pisał?", "o czym?", "po co?","i dlaczego?". Krótkie pytania i milion odpowiedzi przecież możesz o tym, o tamtym.... No ale tak po prawdzie to o niczym więcej niż zostało już napisane, pokazane czy powiedziane przez miliony innych osób - pomyślałem. I przyszła kolejna myśl, że może dzięki temu że nawet powtarzając oczywiste prawdy w innym świetle w innym przekazie dotrze to do kogoś (może właśnie do Ciebie), do kogo jeszcze nie dotarło, przesłanie tak wielu.
A poza tym im więcej ludzi skupia się na pozytywnej zmianie świata tym większa moc by go zmienić.
Dlatego niech MOC będzie ze mną jak i Tobą drogi czytelniku, czytelniczko. Oraz wszystkim w koło. Mocy jest pod dostatkiem, więc dzielmy się generujmy w sobie, przekazujmy innym.

1 komentarz:

Alicja Poznańska pisze...

Super pościk. Pisać można o wszystkim, sama się przekonałam, że papier przyjmuje różne myśli.
Życzę wytrwałości w pisaniu. Masz fajne poczucie humoru.