środa, 28 stycznia 2009

takie pisanie...

czyli wolna twórczość... ;)

Ja jestem tam, ty jesteś tu.
Czy razem się znajdziemy?
Ty już mnie masz,
Ja Ciebie mam, nie w pełni.
Poszukam tu, poszukam tam.
Czy szukać jeszcze pragnę?
I chodząc tam i chodząc tu,
nie szukam tam gdzie trzeba.
Przypomnij mi jak znaleźć Cię,
jak szukać Cię należy?
Szukając tu, szukając tam,
zaglądam w każdą szparę.
Czy znajdę Cię?? Ja wiem, że tak...
Szukając jak zegarek,
wytrwale.

Lecz pokaż mi, tak właśnie Ty,
te miejsca, w których błądzę.
Zaprowadź mnie i pokaż mi,
te miejsca, w których jesteś Ty.
I pokaż mi, tak właśnie Ty,
jak mam zobaczyć Ciebie?
I powiedz mi, tak właśnie Ty
jak mam rozpoznać Ciebie?
Bo może już widziałem Cię,
patrzyłem na twe skronie.
A widząc Cię myślałem, że
wciąż szukać trzeba dalej.
Szukałem więc, to było złe,
że nigdy nie spytałem...
Przepraszam powiedz mi...
Czy może Ty, to właśnie Ty?
A ja nie muszę szukać dalej...
Lecz teraz, gdy Ty powiesz mi,
że Ty to Ty, szukanie pozostanie.
Lecz teraz My, tak ja i Ty,
będziemy szukać razem.
Chociaż Ty wiesz już, co czym jest
i szukać Ci nie trzeba...
Pomożesz mi odnaleźć to,
co jeszcze mi potrzeba.


Słowo, niby proste, a tyle może znaczyć...

2 komentarze:

Alicja Poznańska pisze...

Tak, słowa mają dużą moc.

Gratuluję pięknych tekstów!

GA pisze...

Dzięki... spontan taki ;) ostatnio :)