wtorek, 27 stycznia 2009

Odpowiedź...

czyli to co mnie naszło na pytanie "Kim jestem?" przeczytane u Zbyszka P...

Tyle czasu minęło...
Rok, a może lat kilka...
Niby jesteś, a jakby Cię nie było...
Niby tyle się zmienia, a jakby nic się nie zmieniło...
Popatrz tylu ludzi odeszło, tylu żyć zaczęło...
Tak wielu dorosło, tak wielu zgorzkniało...
Tyle szkód wyrządzono, tyle radości stworzono...
A ja ciągle jestem...
Tak wiele się zmienia...
Świat mój i Twój losem wydarzeń szarpany,
lecz dla mnie jakby nic się nie zmienia...
Wciąż jestem...
Czekam na Ciebie, by pójść... razem... w drogę...
By przeżyć z Tobą każdą świata zmianę.
Kim jesteś?
Powiedz...

Daj znać, że istniejesz,... że jesteś!
Czy jesteś marą wietrzną, czy mych snów spełnieniem...?
Realną istotą, czy tylko pragnieniem?
Ułudą, mniemaniem, czy prawdziwym bytem?
Kim jesteś?
Gdzie drogi Twoje wiodą?
I czy splotą się z mymi?
Czym jesteś?
Czy jesteś tak jak i ja jestem??
Czy świat Twój niczym mój przemija?
Czy czekasz byśmy poszli razem tą samą drogą???
Ja jestem...

Ja jestem gotów...
By każdego ranka powiedzieć Tobie "Dzień dobry kochanie".
Przemierzać z Tobą godzin szwadrony,
Byś wieczora każdego mogła zasnąć spokojna.
Jestem gotów dzielić z Tobą spectrum chwil wszelakich.
Byś zawsze wiedziała, że Tyś jest i jam jest...
Niby osobno, a jakby jednym będąc ciałem.
I razem jesteśmy anielskim stworzeniem...
Boskim światłem złączeni...
Razem...

Na zawsze? - To nie jest nam dane...
Lecz póki świec płomienie świecą w naszym ciele... istnieć będziemy...
A świat będzie z nami złączony na wieki...
Bo światem my będziemy...
Więc Ty dla mnie światem, a ja światem dla Cię...
Więc ja światem jestem i Ty światem jesteś...
Dlaczego więc świat się nie zmienia?
Dlaczego trwa niczym nie zmieniany?
Tyle się dzieje, a jakby nic się nie działo...
Tak jakby wszystko było oka mgnieniem...
Tak jakby świat był zawsze stały.

Świat istnieje, Świat jest...
Jednak Świata nie można zmienić chwilami...
To co dziś jest, jutro zniknąć może...
A dzień wiekami może być nazwany.
I wszystko co było niczym pył na wietrze,
Położenie swe zmieni, lecz nie naruszy struktury wszechświata.
Co zrobić więc by ruszyć los Świata?
Nic... Świat pozostanie w swej strukturze stały...
Świat już ma i zna wszystko...
Świat jest doskonały.


Wszystko jak i każdy, może być inspiracją dla drugiego.